گواهی نامه  LEED Green Associate

گواهی نامه  LEED Green Associate

توسط : تیم محتوا
1,695

مدرک LEED نشان دهنده مهارت در طراحی، ساخت و ساز و استانداردهای عملیاتی امروزی است. بیش از 203000 متخصص برای کمک به پیشرفت شغلی خود، گواهینامه LEED را به دست آورده اند. شما می توانید دانش، تجربه و اعتبار خود را در بازار ساختمان سبز به عنوان یک متخصص LEED به نمایش بگذارید. برای ثبت نام در این دوره ها و دریافت گواهی نامه معتبر آن، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

مدرک LEED چیست؟

LEED Green Associate  یک گواهینامه حرفه ای اساسی که نشان دهنده شایستگی اصلی در اصول ساختمان سبز است. این آزمون دانش عمومی در مورد شیوه های ساختمان سبز و نحوه حمایت از دیگران را که در پروژه های LEED کار می کنند اندازه گیری می کند و برای کسانی که تازه وارد این شاخه شده اند ایده آل است.

 LEED AP  پیشرفته، گواهینامه حرفه ای پیشرفته نشان دهنده تخصص در ساختمان سبز و سیستم رتبه بندی LEED  است. برای کسب یک LEED AP با تخصص، داوطلبان ابتدا باید آزمون LEED Green Associate را بگذرانند. 

این آزمون ها و گواهینامه LEED دانش در مورد ساختمان سبز، یک سیستم رتبه بندی خاص LEED و فرآیند صدور گواهینامه را اندازه گیری می کند. افراد این امکان را دارند که در یک مرکز تست Prometric یا به عنوان یک آزمون آنلاین کنترل از راه دور شرکت کنند.

قبولی در آزمون LEED با اعتبار بخشیدن به تخصص در زمینه خود، شما را از دیگران متمایز می کند. توصیه می شود تا دانش ساختمان سبز خود را افزایش دهید. مطالعه برای آزمون LEED دانش اساسی در مورد مفاهیم ساختمان سبز، از جمله حمل و نقل، انرژی، آب و کیفیت هوا را در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید به شبکه جهانی متخصصان و حامیان پایداری بپیوندید. ساختمان سبز جهانی است و هنگامی که اعتبار LEED کسب می کنید، به جامعه بین المللی متخصصان متعهد به ساخت، طراحی و عملیات بهتر ملحق می شوید.

گواهی نامه  LEED Green Associate

برتری های متخصصان LEED 

متخصصانی که گواهینامه  LEEDرا دریافت کرده اند، LEED APهایی هستند که دانش و مهارت‌های فنی قابل‌توجهی را به دست آورده‌اند و سابقه رهبری نمونه، تعهد تأثیرگذار، خدمات و حمایت در ساختمان سبز و پایداری دارند. 

همکاران LEED توسط همتایان خود انتخاب می ‌شوند و تحت بررسی گسترده پورتفولیو قرار می‌گیرند، باید حداقل 10 سال تجربه در صنعت ساختمان سبز داشته باشند و دارای یک LEED AP با اعتبار تخصصی، از جمله سایر الزامات باشند. 

مدرک LEED GREEN ASSOCIATE چیست؟

به دنبال پیشرفت یا شروع حرفه خود در زمینه رو به رشد ساختمان سبز هستید؟ گواهینامه LEED سیستم رتبه بندی ساختمان سبز شماره 1 شناخته شده در جهان است. این مدرک که توسط شورای ساختمان سبز ایالات متحده (USGBC) ایجاد شد، اولین مورد از دو سطح اعتباربخشی حرفه ای ساختمان سبز است. 

گاهی اوقات به عنوان "LEED GA" نامیده می شود، LEED Green دانشی در مورد شیوه های ساختمان سبز و استانداردهای مربوط به طراحی، ساخت، استفاده و نگهداری ساختمان ها نشان داده اند.

پیشنهاد مطالعه:روش های فروش  آثار هنری دیجیتال

چه کسی از تبدیل شدن به یک متخصص LEED سود می برد؟

تقریباً همه کسانی که در حال حاضر در املاک تجاری کار می کنند یا به دنبال ورود به یک حوزه مرتبط هستند، می توانند با تبدیل شدن به یک LEED GA سود ببرند. در جایی که شما یک دانشجوی کالج بوده که به دنبال متمایز کردن خود از سایر فارغ التحصیلان جدید هستید یا یک متخصص باتجربه که به دنبال گسترش دانش و پروژه یا گزینه های شغلی خود هستید، متخصصان دارنده گواهینامه LEED تقاضای زیادی دارند. برخی از موقعیت های رایج که توسط Green Associates برگزار می شود عبارتند از:

•    دانشجویان

•    مهندسان

•    معماران

•    پیمانکاران عمومی

•    متخصصان املاک و مستغلات

•    برنامه ریزان شهر و محله

•    طراحان داخلی

•    مدیران املاک

•    کارکنان تعمیر و نگهداری تاسیسات

•    ناظران ساخت و ساز

چگونه می توان یک همکار سبز Leed شد؟

اعتبار Green Associate با قبولی در آزمون 100 سوالی LEED Green Associate که توسط شرکت Green Business Certification Inc. (GBCI)  اداره می شود، به دست می آید. LEED GA یک پیش نیاز برای سطح بعدی: LEED Accredited Professional یا LEED APاست.

گواهی نامه  LEED Green Associate

آزمون LEED GREEN ASSOCIATE چقدر دشوار است؟

برای دریافت گواهینامه LEED  و آزمون LEED GA با سختی ریاضی و فنی روبرو نخواهید بود. لازم است که شما کمی در مورد موضوعات زیادی بدانید، زمانی که موضوعات مناسب برای مطالعه را بدانید، امتحان قابل دسترس تر می شود.

امتحانات تمرینی و مواد آموزشی GBES برای آماده کردن شما برای قبولی در اولین بار طراحی شده اند. مطالعه کسری از زمان در مقابل خواندن کل راهنمای مرجع LEED یا همه سیستم های رتبه بندی را در اختیار دارید. تمرکز بر مطالبی که در امتحان ارائه شده است و نه همه چیزهای اضافی که برای قبولی لازم نیست بدانید).

همچنین، ارائه تست های تمرینی که تقریباً از نظر سبک مشابه با سؤالات واقعی آزمون هستند و دارای توضیحات مفصلی در مورد پاسخ های صحیح هستند. دانش‌آموزان با این روند کسب گواهینامه LEED می‌دانند که چه زمانی برای شرکت در آزمون آماده هستند و ضریب قبولی 95% دارند.

مدت اعتبار گواهینامه لید چقدر است؟

تمام اعتبارنامه های LEED به شرطی که هر دو سال یک بار با آموزش مداوم حفظ شوند، به طور نامحدود باقی می مانند. این تضمین می‌کند که حرفه‌ای‌ها با این استاندارد ساختمانی که دائماً در حال تحول است، به سرعت عمل می‌کنند. LEED Green Associate به 15 ساعت آموزش مداوم هر دو سال نیاز دارد.

پیشنهاد مطالعه:اخذ گواهی بین المللی IT از سایت های معتبر

برتری های LEED Green Associate

به دنبال ایجاد تغییر در دنیای طراحی و ساخت و ساز پایدار هستید؟ همکاران سبز LEED به دانش و مهارت های لازم برای ترویج و اجرای شیوه های ساختمان سبز در محل کار و جامعه شما مجهز هستند. LEED Green Associate اعتبار حرفه ای شما را افزایش می دهد، درها را به روی فرصت های شغلی جدید باز می کند و به پیشرفت شغل شما در صنعت ساختمان سبز کمک می کند.

گواهینامه LEED یک گواهی ارزشمند برای هر کسی است که علاقه مند به ایجاد تأثیر مثبت بر محیط زیست است. آزمون LEED Green Associate دانش عمومی در مورد شیوه های ساختمان سبز و نحوه حمایت از دیگرانی که در پروژه های LEED کار می کنند را اندازه گیری می کند

برای آمادگی در این آزمون لازم است تا مطالب مطالعه را مرور کنید و به منابع آمادگی آزمون دسترسی پیدا کنید. آزمون دو ساعته و دارای 100 سوال چند گزینه ای می باشد. شما این امکان را دارید که در یک مرکز تست یا از خانه به عنوان یک آزمون آنلاین از راه دور شرکت کنید. جزئیات امتحان را مرور کنید. باید 15 ساعت آموزش مداوم را ظرف دو سال پس از قبولی در امتحان خود کسب کنند. 

مراحل تبدیل شدن به یک همکار سبز LEED

برای  LEED Green Associates، یکی از بسته‌های زیر توصیه می شود تا به شما کمک کند برای آزمون LEED آماده شوید. بنابراین برای آزمون ثبت نام کنید. برای شرکت در امتحان در خانه یا در مرکز تست Prometric محلی برنامه ریزی نمایید.

هزینه ها 250 دلار  برای دانشجویان و 200 دلار برای اعضا  USGBCمنظور شده است. این آزمون و اخذ گواهینامه LEED نیازی به شرایط خاصی نداشته و پیش نیاز ندارد. قالب آزمون شامل 100 سوال چند گزینه ای است.

شما این امکان را دارید که در یک مرکز تست Prometric یا از خانه به عنوان یک آزمون آنلاین از راه دور شرکت کنید. برای شرکت در این آزمون به صورت حضوری، لازم است که مراکز تست را بررسی کنید. در این خصوص از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید. 

کمک های ترجمه به زبان های انگلیسی، عربی، پرتغالی برزیل، چینی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، کره ای و اسپانیایی موجود است. امتیاز دهی این آزمون بر اساس نمره قبولی 170 از 200 است. برای شرکت در آزمون به صورت مجدد و یا لغو آن، حداکثر تا 3 روز قبل از امتحان مجاز هستید. ممکن است برخی هزینه ها اعمال شود. 

اکنون برای اعتبارنامه LEED Green Associate ثبت نام کنید و شروع به تأثیرگذاری در زمینه خود کنید. گواهینامه LEED یکی از مدارک معتبر بین المللی است که می تواند بر شغل شما و موقعیتی که کسب می کنید، بسیار تاثیرگذار باشد.

گواهی نامه  LEED Green Associate

مزایای گواهینامه LEED

دانش خود را در مورد مفاهیم و شیوه های ساختمان سبز و پایداری ارتقا دهید. تمام متخصصان LEED ملزم به حفظ اعتبار خود با کسب ساعات آموزش مداوم هستند. LEED Green Associates باید 15 ساعت آموزش مداوم را طی 2 سال پس از کسب اعتبار خود کسب کنند. 

شما می توانید از طریق این فعالیت های مربوط به ساختمان سبز آموزش، تجربه پروژه، نویسندگی و داوطلبانه، ساعت ها آموزش کاربردی به دست آورید. این امکان را دارید تا به صورت آنلاین یاد بگیرید. برای رشد دانش و برآورده کردن الزامات آموزش مداوم، به آموزش عالی پایداری و ساختمان سبز دسترسی داشته باشید. کاتالوگ دوره های لید را کاوش کنید و یک اشتراک یک ساله خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه:راه اندازی فروشگاه در ایبی

حضوری یاد بگیرید.

در رویدادهایی که توسط مراجمع معتبر میزبانی می‌شوند شرکت کنید که رهبری محلی، شبکه‌سازی، آموزش و فرصت‌های داوطلبانه را برای افراد فراهم می‌کند. همه رویدادهای حضوری را مرور کنید. می توانید برای شرکت در آزمون این برنامه و دریافت گواهینامه LEED از راهنمایی های کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید. همچنین هزینه ارزی اشتراک را از طریق 20پیمنت پرداخت نمایید.
 

برچسـب هـا : سایر ، گواهینامه LEED
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد